Terug naar overzicht

13-12-2023

Son of a Pitch Live

And the winner is..

Son of a Pitch ligt inmiddels een maandje achter ons. We zagen goede pitches, slimme ideeën en gedreven ondernemers. Bedankt voor jullie enthousiasme! Het was niet gemakkelijk om een winnaar te kiezen uit alle deelnemers. Op het gebied van potentie, creativiteit en ondernemerschap scoorden bijna alle pitcher(s) een dikke voldoende. Maar uiteindelijk kon er maar één iemand vandoor gaan met de hoofdprijs van 2.500 euro marketingbudget. En makkelijk was die keuze niet. Er kwam van alles voorbij tijdens de pitchwedstrijd: producten, diensten, b2b en b2c, landelijk, lokaal of zelfs wereldwijd, nog in de kinderschoenen of al doorontwikkeld, goedkoop, duur, en ga zo nog maar even door.

Groow Business

Het concept 'Groow Business' van Studio Tast ging er vandoor met de hoofdprijs van 2.500 marketingbudget. Daarmee krijgt dit unieke concept de boost die het verdient.

Design-thinking-methode

Groow Business geeft organisaties grip op complexe innovatieprocessen en helpt haar gebruikers juist om creatieve ideeën aan te jagen. Enorm waardevol bij lange of ingewikkelde processen of voor organisaties waarbij de bedrijfscultuur niet volledig is ingericht om creatie en innovatie te stimuleren.

Allesomvattend

Met de toolkit (fysieke box), het online platform en uitgebreide training heeft Studio Tast met Groow Business een concept in handen met enorm veel potentie. Een terechte winnaar, gefeliciteerd!